דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון עולם 

מאת    [ 09/07/2010 ]

מילים במאמר: 2079   [ נצפה 3818 פעמים ]

תיקון עולם

 

איינשטיין טען: "היקום נמצא מכיוון שעכבר צופה עליו".

יהוה אלהים טען: "בן אדם צופה נתתיך".

השאלה היא: היכן העין הרוחנית של כל המלומדים שלא רואים את התוהו ובהו בתוך עולמם ורוצים לתקן את התוהו ובהו בתוך עולמם של האחרים?

 

"זכור ושמור את יום השבת לקדשו"!

 

בפרשת קדושים אנו שומעים את רבי אליעזר אומר:

 

"אל תהיו כסוס כפרד אין הבין וגו'. בכמה פעמים העידה התורה בבני אדם, כמה פעמים הרימה קולה לכל הצדדים לעורר אותם, וכולם ישנים בשנתם בעונותיהם, אינם מסתכלים ואינם משגיחים באיזה פנים יקומו ליום הדין העליון, כשמלך העליון יתבע מהם עלבון התורה הצועקת כנגדם, ואינם מחזירים פניהם אליה, כי כולם פגומים בכל, שאינם יודעים האמונה של המלך העליון, אוי להם ואוי לנפשותיהם" (זוהר קדושים פסוק א').

 

 "ואת שבתותי תשמרו, היא אזהרה לאילו המחכים לזווגם משבת לשבת. וכבר העמדנו, כמו שכתוב, לסריסים אשר ישמרו את שבתותי. מי הם סריסים אלו? אלו הם החברים שמסרסים את עצמם כל שאר הימים, כדי לעסוק (לא לדעת) בתורה, והם מחכים משבת לשבת. ז"א, אשר ישמרו את שבתותי. ישמרו פירושו כמו שאתה אומר ואביו שמר את הדבר, דהיינו את המתנה. (זוהר קדושים ל"ג).

 

אמר רבי שמעון:

 

"אשרי הם בעלי נשמה, בעלי תורה, אנשי עבודה של המלך הקדוש: שכל מי שלא זכה בתורה, אינו זוכה לא ברוח ולא בנשמה והדבקות שלו הוא בצד ההוא של המינים הרעים, וזה אין לו חלק במלך הקדוש, אין לו חלק בקדושה, אוי לו כשיצא מהעולם הזה, כי נודע שהוא אצל אלו המינים הרעים, בעלי החוצפה הקשה ככלב, שליחים של אש הגיהינום, שאינם מרחמים עליו" (ספר הזוהר ויקרא פסוק תלז).

 

ידוע לפני ללא כל ספק שאף אחד בעולם הזה לא יודע בדעת מה אמר רבי שמעון ובנו מלבד מלך המשיח.

 

כל בני אנוש הנמצאים על פני כדור הארץ רוכשים דעת מן העבר ויוצרים את העתיד, דהיינו, "העתיד הוא עבר משופר".

 

העם המכונה "יהודים" מתרבה לפי דת ומדע.

 

ידוע לפניי מעל לכל ספק סביר שאין אחד מן הדת ואין אחד מן המדע שיש לו נשמה. המדע מודיע שבעתיד הם יגיעו לנוסחה מתמטית שתסביר מה זה נשמה, דהיינו, "המדע מודה שהיום הוא לא יודע מה זה נשמה". לעומת זאת הדת כל בוקר ובוקר אומרים: "ברוך אתה יהוה מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך", דהיינו, "הדת מודה שאין לו שליטה על הנשמה שלו".

 

 העתיד הוא עבר משופר, והיום הזה אנחנו לא יודעים את ההווה שהוא עבר, שנאמר: "אף אחד לא יודע מה זה להיות נמצא".

 

על כן השאלה תהייה:

 

"היכן אנחנו נמצאים על ציר הזמן, במאה ה - 21, או לחילופין, במאה השביעית לפני הספירה"?

 

התשובה פשוטה.

 

ציר הזמן מלמד אותנו שלפני 3300 שנה, "משה קיבל תורה מסיני". דהיינו, אדם בעל תכונות מיוחדות שבחר לו דרך ללכת בה שלבסוף קיבל תורה שעליו אומר רבי שמעון: "אשרי הם בעלי נשמה, בעלי תורה, אנשי עבודה של המלך הקדוש". דהיינו, על פני ציר הזמן עברו להם 1300 שנה עד שקם אדם נוסף וידע בדעת את מה שידע משה שהוא: "רבי שמעון". דהיינו, רבי שמעון נולד בציר הזמן במאה הראשונה והוא נמצא במודעות של 1400 שנה לפני שנולד, כך שגם רבי שמעון קיבל תורה מסיני.

 

מה התרחש בציר הזמן בן משה רבנו לבן רבי שמעון?

 

כ- 900 שנה לפני שנולד רבי שמעון הייתה מודעות בעולם הזה שהיא נקראת: "מודעות שלמה המלך". במודעות הזו של שלמה המלך התרבו האנשים בעולם הזה, והעולם הזה קיבל מודעות שנאמר עליה: "וישב יהודה וישראל לבטח, איש תחת גפנו ותחת תאנתו, מדן ועד-באר שבע – כל ימי שלמה"...עד שבא היום והעולם הזה הרס את עצמו והחזיר את העולם הזה למודעות בן משה רבנו לבן שלמה המלך, דהיינו, "כל באי העולם הזה לא יודעים בדעת את מודעות משה רבנו ולא את מודעות שלמה המלך שעל כן כל באי העולם הזה נמצאים בציר הזמן של בן לבן שהיא תקופה של 400 שנה, שלתקופה הזו קוראים מודעות השופטים שעליה נאמר: "ויהי בימי שפט השפטים, ויהי רעב בארץ".

 

כל באי העולם הזה חיים בגטו שנקרא: "תקופת השופטים" שעליה אמר שלמה המלך לאחר שתיקן את העולם: "היכן שיש משפט שם דר הרשע"...שעליה אמר רבי שמעון בר יוחאי לאחר שתיקן את העולם: "פתח רבי שמעון ואמר: "ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם, אלו הם סדרים של גלגול, כי משפטים פירושו דינים, דינים של נשמות החוזרות ומתגלגלות לעולם הזה הנדונות כל אחת ואחת לפי עונשה". שעל התקופה של "השופטים" אמרו כנסת ישראל לאחר שקמה אחרי חורבן בית המקדש: "חרב באה לעולם, על עינוי דין, עיוות דין והוראה בתורה שלא כהלכה"...

 

"כך נראה פני העולם הזה לאחר 3300 שנה - וכך נראה פני העולם הזה עד לתקופה של שלמה המלך"...דהיינו, העולם הזה חושב שהוא נמצא במודעות 2010 אבל בעצם הוא נמצא במודעות שלפני 3000 ...כך שציר הזמן מראה לנו את מה שאמר איינשטיין: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"...ומה שאמר רבי שמעון: "אנחנו רצים אחרי מה שלא שלנו ואנחנו מפסידים את שלנו ואת מה שלא שלנו".

 

תקופת השופטים ידועה במקרא כאשר משה רבנו הגיע למודעות הזו, ואז פנה אליו יהוה וביקש ממנו ללכת להוציא את העם מעבדות לחרות, משה ידע שמודעות השופטים זה הרס וחורבן וענה ליהוה: "לא אוכל לבצע את המטלה מכיוון שאני מגמגם"...כאשר ראה יהוה הוא האלהים את משה שהוא נמצא במודעות גבוהה מאוד שהוא מסרב לקבל את התפקיד, לא ראה את זה כפגיעה וכפירה על אמירתו מצד משה אלא ראה את שפל הרוח של משה שהוא מודה על האמת: "לא יקום משפט ללא דין - ולא יקום דין ללא משפט"...ומיד משה קיבל את הדין שהוא אהרון והוא המשפט, ואז התחבר דין ומשפט ונהיו אחד שעל זה נאמר: "במודעות הזו פנה משה רבנו לפרעה כדי להוציא את בני ישראל ממצרים".

 

 "ויהי בימי שפט השפטים, ויהי רעב בארץ" = "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ".

 

שבעה מילים שמכילים עשרים ושמונה אותיות כנגד "חכמה" שהם: כח - מה, דהיינו, מה (יו"ד ה"א וא"ו ה"א) מהקדושה ו-מה מהטומאה...שנאמר: ולא קם נביא בישראל כמשה", דהיינו, בשאר העמים קם שהוא בלעם. אלה שנמצאים במודעות מה מהקדושה שהולכים בדרכו של משה רבנו עליהם נאמר: "אשרי הם בעלי נשמה, בעלי תורה, אנשי עבודה של המלך הקדוש"...ואלה אנשי מה שהולכים בדרכו של בלעם שהוא סתום העין, דהיינו, חסרי החכמה, שעיניים מסמלות חכמה עליהם נאמר: "אוי לו כשיצא מהעולם הזה, כי נודע שהוא אצל אלו המינים הרעים, בעלי החוצפה הקשה ככלב, שליחים של אש הגיהינום, שאינם מרחמים עליו".

 

כך שביום שסיים בורא עולם לברוא את העולם של הקדושה שנאמר: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ"...מיד נברא העולם הנגדי של הקדושה שהיא הטומאה שהיא תקופת השופטים שנאמר: "ויהי בימי שפט השופטים, ויהי רעב בארץ"...שעל התקופה של הטומאה נאמר: "והארץ הייתה תוהו ובהו וחושך על פני תהום", דהיינו, מציאות עולם הזה בשנות 2010 שהיא בשוויון צורה עם מציאות שלפני 3000 שנה שהיא התקופה של השופטים, הדיינים, העשירים שנקראים "ערב רב".

 

כדי לצאת מן הגיהינום שהעולם הזה שרוי בו: דיכאון, סרטן, מלחמות, עושק, גזל, חמדנות, קנאה, זוגיות הרוסה, כאבי גב, כלכלה הרוסה ומצב חברתי מתחת לכל ביקורת שנאמר: "ובני האלהים שוכבים עם בנות הארץ היפות", דהיינו, העולם הזה נמצא במודעות של "שפט השופטים" שהיא מודעות: "כסף, סקס, חכמה ואהבה"...שהיא המודעות של שלושת "העמלקים" שמהם יצאו השופטים והדינים שהם בלעם ובלק והם: "נפוליון, היטלר וסטלין" בעלי התכונות של חכמה מהטומאה שהם: "נחישות חייתית, דחף מיני גבוה ואינטליגנציה גבוהה"...חייבים לדעת בדעת מה אומרת הארץ שהיא נקראת כנסת ישראל, מלכות שממנה מקבלים את החכמה מהקדושה שנאמר: "הוא היה אומר, הילודים למות, והמתים לחיות, והחיים לדון. לדע להודיע ולהודע שהוא אל, הוא היוצר, הוא הבורא, הוא המבין, והוא עתיד לדון. ברוך הוא, שאין לפניו לא עוולה ולא שכחה ולא משוא פנים ולא מקח שחד, שהכל שלו. ודע שהכל לפי החשבון. ואל יבטיחך יצרך שהשאול בית מנוס לך, שעל כרחך אתה נוצר, ועל כרחך אתה נולד, ועל כרחך אתה חי, ועל כרחך אתה מת, ועל כרחך אתה עתיד לתן דין וחשבון לפני מלך מלאכי המלכים הקדוש ברוך הוא" (פרקי אבות ד' פסוק כ"ב).

 

"זכור ושמור את יום השבת לקדשו"!

 

פרקי אבות, מגילת רות, איוב ומלחמת הרוח בחומר... יכולים להוציא את העולם הזה מהטומאה לקדושה...ובדרכם אל הקדושה יקבלו את פניהם רבי שמעון בר יוחאי וחסידיו כדי לטהר אותם...כך שבמודעות 2010 מראה לכם בספרי "מלחמת הרוח בחומר" כיצד נלחמתי את מלחמת החורמה במודעות "שפט השופטים" כדי לקבל את מודעות "יום השבת"...יום נקרא אור שנאמר: "ויקרא אלהים לאור יום"...השבת נקרא הוא...כך שביום השבת גנז את האור שעליו נאמר: "מי שרואה את האור הגנוז רואה מסוף העולם עד סוף העולם"...כך שסוף עולם אחד נקרא "הוא", וסוף עולם שני נקרא "בת", דהיינו, "בינה ומלכות". אז נגלת המילה "ואהבת"...ובמילת ואהבת הזו יוצאת נשמתו של האדם שהיא נשמת אדם הראשון שנקראת זעיר אנפין שנקרא: "הקדוש ברוך הוא"...

 

"אשרי האדם שיצאה נשמתו במילת ואהבת"

 

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"

 

"מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל"

 

 

   

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב